Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолік, Оксана В.-
dc.contributor.authorGolik, O. V.-
dc.date.accessioned2016-07-19T14:10:21Z-
dc.date.available2016-07-19T14:10:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГолік О.В. Особливості функціонування порівняльної реклами у системі соціальних комунікацій /О.В.Голік //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 35 - 38.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 007: 304: 659.4-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10236-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості функціонування порівняльної реклами у системі соціальних комунікацій. Описано типи порівнянь, що використовуються у порівняльній рекламі, види порівняльної реклами з точки зору загальних етичних принципів. З’ясовано основні переваги та небезпеки використання порівняльної реклами. In the article are showed the peculiarities of comparative advertising functioning in the system of social communications. types of comparisons used in comparative advertising, types of comparative advertising from the point of view of general ethical principles are described. It is found out the main advantages and disadvantages of using of the comparative advertising.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.subjectпорівняльна рекламаuk_UK
dc.subjectcomparative advertisinguk_UK
dc.subjectнедобросовісна конкуренціяuk_UK
dc.subjectunfair competitionuk_UK
dc.subjectтипи порівняньuk_UK
dc.subjectthe types of comparisonsuk_UK
dc.subjectкритикуюча рекламаuk_UK
dc.subjectcritical advertisinguk_UK
dc.titleОсобливості функціонування порівняльної реклами у системі соціальних комунікаційuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of Comparative Advertising Functioning in the System of Social Communicationsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golik.pdf108,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.