Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелюк, Олена Василівна-
dc.contributor.authorKosheliuk, Olena V.-
dc.date.accessioned2016-07-18T14:34:51Z-
dc.date.available2016-07-18T14:34:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКошелюк О. В. Соціальні мережі : методичні рекомендації до вивчення курсу / О. В. Кошелюк ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, інститут філології та журналістики, кафедра соціальних комунікацій . – Луцьк, 2016. – 46 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10212-
dc.description.abstractРозглянуто засадничі ідеї інформаційної діяльності в соціальних медіа. Пропонуються теоретичні блоки, об’єднані у два змістових модулі, в першому з яких розглядаються соціальні мережі як засіб масової комунікації, у другому – характеристика, потенціал, комунікаційні можливості найпоширеніших соціальних мереж. Подано систему вправ для самостійної роботи студентів та рекомендації щодо їх виконання. Для студентів магістратури спеціальностей «Журналістика», «Медіакомунікації».uk_UK
dc.description.abstractConsidered fundamental ideas of information in social media. Proposed theoretical blocks combined in two modules of content , the first of which dealt with social networks as a means of mass communication , the second - characteristics, potential communications capabilities the most popular social networks. Posted system of exercises for independent work and recommendations for their implementation. Students of Master specialties "Journalism", " Mediacommunications"-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectжурналістикаuk_UK
dc.subjectсоціальні мережі-
dc.subjectмедіа-
dc.subjectаудиторія-
dc.subjectмережеві комунікації-
dc.subjectакаунт-
dc.subjectхештег-
dc.subjectтролінг-
dc.subjectjournalism-
dc.subjectsocial networks-
dc.subjectmedia-
dc.subjectsocial media audience-
dc.subjectnetwork communications-
dc.subjectaccount hashtag-
dc.subjecttrolling-
dc.titleСоціальні мережі : методичні рекомендації до вивчення курсуuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.identifier.udc070.1(07)-
dc.identifier.udc070.1(07)-
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosheliuk_Social Media method 2016.pdf423,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.