Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10011
Назва: Взаємозв’язок емоційної стійкості і соціальної адаптованості трансформований у контекст реалізації особистості у соціальному житті в умовах інклюзії
Автори: Прокопович, Тетяна Анатоліївна
Prokopovych, Tetiana A.
Бібліографічний опис: Прокопович Т. А Взаємозв’язок емоційної стійкості і соціальної адаптованості трансформований у контекст реалізації особистості у соціальному житті в умовах інклюзії / Т. А. Прокопович // Психолого-педагогічні основи інклюзивної освіти: проблеми, здобутки, перспективи : матер. VII міжнар. наук.конфер. – Луцьк : Волин.нац. ун-т ім. ЛесіУкраїнки, 2011. – С. 121–124.
Дата публікації: вер-2011
Дата внесення: 5-лип-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: емоційна стійкість
інклюзія
емоційна стабільність
творча особистість
соціальна адаптованість
реалізація особистості
Короткий огляд (реферат): Проблематика дослідження впливу емоційної стійкості на успішність соціальної адаптації зумовлена, розвитком інклюзивного навчання. Основною метою є теоретичне обґрунтування важливості врахування емоційної стійкості особистості, розвиток і реалізація її творчих здібностей, не залежно від наявності в неї вад розвитку, в контексті реалізації програми інклюзивного навчання, що сприятиме покращенню соціальної адаптації людей з особливими потребами. Результати дослідження можуть бути використані при створенні і розробці методів інклюзивного навчання, організації освітнього середовища, підвищення вимог до якості сучасної освіти в Україні і спрямованості її до Європейського рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10011
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
procop_emoc.pdf148,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.