Перегляд зібрання за групою - Теми advertisement

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleтра-201929-тра-2019BRAND AS A SYSTEM OF CONSERVATION, REPRODUCTION AND TRANSMISSION OF INFORMATIONHrynevych, Viktoriya
Article2-лис-20182-лис-2018Linguistic Manipulative Techniques in Advertising Slogans of Fast Food RestaurantsDobzhanska-Knight, Nataliia; Добжанська-Найт, Найт; Voitko, Khrystyna; Войтко, Христина
Conference Abstract202326-лют-2024Ukrainian Media During the WarNavalna, Maryna; Kostusiak, Nataliia M.
Article20145-гру-2016Диференційні ознаки сучасної англомовної рекламиМакарук, Лариса Леонідівна; Makaruk, Larysa L.
Article20093-бер-2014Реклама алкогольних напоїв на вулицях міста.Радченко, О. В.; Radchenko, A. V.
Article201417-бер-2016Рекламна стаття як вид інформаційного матеріалуСінюченко, Олеся О.; Sinyuchenko, O. O.
Article20168-гру-2016Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рекламі споживчих товарівСеменюк, Тетяна; Semeniuk, Tetiana
Article201318-лют-2016Текст оголошення як фрейм інформації (на матеріалі оголошень різнопланового спрямування видання The Guardian)Предій, Юлія Дмитрівна; Prediy, Yu. D.