Перегляд зібрання за групою - Теми реклама

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 31  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article2-лис-20182-лис-2018Linguistic Manipulative Techniques in Advertising Slogans of Fast Food RestaurantsDobzhanska-Knight, Nataliia; Добжанська-Найт, Найт; Voitko, Khrystyna; Войтко, Христина
Article20145-гру-2016L’image de la societe de consommation dans les romans de F. Beigbeder: l’aspect linguistique et cognitifAndriievska, Viktoriia V.; Андрієвська, Вікторія Валеріївна
Article201221-тра-2013Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламіКошелюк (Бідюк), Олена Василівна; Kosheliuk (Bidiuk), O. V.
Conference Abstract20205-кві-2020Використання реклами в мережі інтернетВоскресенська, О.; Борисова, А.
Article20138-лип-2015Вплив засобів масової комунікації на трансформацію гендерних установокНасонова, К. Ю.; Nasonova, K. Y.
Conference Abstract202012-кві-2020Вплив реклами на підсвідомість споживачаВоскресенська, О.; Орловська, О.
Article20145-гру-2016Диференційні ознаки сучасної англомовної рекламиМакарук, Лариса Леонідівна; Makaruk, Larysa L.
Training program201517-бер-2016Друкована реклама : робоча навчальна програма та методичні рекомендаціїКошелюк, Олена Василівна; Koshelyuk, Olena V.
Article2019лют-2024Діяльність фітнес-клубу для залучення клієнтів засобами сучасної рекламиАльошина, Алла; Aloshyna, Alla
Article200825-тра-2013Класика і масова культура: опозиція чи трансформація? (Міркування з приводу адаптації імені й творчості Лесі Українки в індустрії масової культури)Косюк, Оксана Михайлівна; Kosiuk, O. M.
Article201313-чер-2015Комерційна ергонімія в рекламі міста Луцька: лінгвопрагматичний аспектГорожанов, Юрій; Horozhanov, Yurij
Article201320-січ-2014Комерційна ергонімія в рекламі міста Луцька: прагматичний аспектГорожанов, Юрій Юрійович; Horozhanov, Yu. Yu.
Article201621-чер-2016Коммуникационные возможности медиатехнологии психотерапииКосюк, Оксана Михайлівна; Kosiuk, Oksana M.
Methodical recommendations201218-бер-2016Менеджмент і маркетинг інформаційного просторуКошелюк, Олена Василівна; Kosheliuk, Olena V.
Article201426-січ-2016Організація та проведення маркетингового дослідження в спортивних установахКарабанова, Надія; Карабанов, Анатолій; Суворова, Тетяна
Conference Abstract20205-кві-2020Особливості та цілі реклами на місці продажуВоскресенська, О.; Березніцька, А.
Article201519-лип-2016Особливості функціонування порівняльної реклами у системі соціальних комунікаційГолік, Оксана В.; Golik, O. V.
Training program1-вер-202020-січ-2021Психологія маркетингу, реклами та ПРМітлош, Антоніна Василівна
Article20093-бер-2014Реклама алкогольних напоїв на вулицях міста.Радченко, О. В.; Radchenko, A. V.
Article201415-бер-2016Реклама як засіб творення національного бренду (на прикладі України та Польщі)Доценко, Катерина А.; Dotsenko, K. А.; Беззубець, Олена С.; Bezzubets, O. S.