Перегляд зібрання за групою - Автори Чагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 11 із 11
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201117-тра-2013Діагностика пізнавальної сфери дітей з порушеннями слухуЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Royuk), S.Y.
Article20144-лис-2014Діагностичний інструментарій дослідження особистості молодшого школяра з особливими освітніми потребамиЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Roiuk), Svitlana YE.
Article200917-тра-2013Міжособистісна взаємодія дітей із вадами слухуЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Royuk), S.Y.
Article201017-тра-2013Особливості мислення дітей дошкільного віку із вадами слухуЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Royuk), S.Y.
Methodical recommendations20147-лип-2014ПатопсихологіяЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Roiuk), Svitlana YE.
Methodical recommendations201426-чер-2014ПатопсихологіяЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Roiuk), Svitlana YE.
Article201116-тра-2013Порівняльний аналіз розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху та групи нормиЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Royuk), S.Y.
Article201114-лип-2014Психокорекційна програма розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху: принципи, методи, завданняЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Roiuk), Svitlana YE.
Article201117-тра-2013Психокорекція мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слухуЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna, S.Y
Article201017-тра-2013Психологічні особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слухуЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Chaharna (Royuk), S.Y.
Article20134-лип-2014Тривожність як емоційна реакція на ситуацію випробування у дітей з мовленнєвими порушеннямиЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна; Мельник, Антоній Петрович; Chaharna (Roiuk), Svitlana YE.; Melnyk, Antonii P.