Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСак, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorSak, T. V.-
dc.contributor.authorСтасюк, І. М.-
dc.contributor.authorStasuk, I.-
dc.date.accessioned2016-06-02T13:24:54Z-
dc.date.available2016-06-02T13:24:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСак Т. В. Комплексний підхід до обґрунтування стратегії маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Сак, І. М. Стасюк // Ефективна економіка. – 2015. – №6. – Режим доступу: http:// www.economy.nayka.com.uauk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9461-
dc.description.abstractУ статті досліджено підходи до обґрунтування стратегії маркетингу підприємства. Визначено місце стратегії маркетингу в стратегічному наборі підприємства як базової функціональної стратегії, що втілює напрями розвитку відповідно до обраних корпоративної та конкурентної стратегій та визначає вид інших функціональних стратегій. Систематизовано фактори, що впливають на вибір стратегії, з поділом їх на групи: макросередовище, зовнішнє маркетингове середовище, концепція розвитку підприємства, стратегічний потенціал підприємства. Наголошено на необхідності розробки стратегій комплексу маркетингу в розрізі товарної, цінової, збутової та стратегії маркетингових комунікацій. Побудовано алгоритм вибору стратегії маркетингу, де особливу увагу приділено аналізу життєвого циклу підприємства. Аналіз життєвого циклу – етап, на якому узгоджується стадія розвитку підприємства та варіанти стратегій маркетингу на основі комплексної діагностики підприємства. In the article approaches the study of marketing strategy company. The place of marketing strategies in strategic set of enterprise as the basic functional strategy that embodies areas of development according to selected corporate and competitive strategies and determines view other functional strategies. Systematized factors that influence the choice of strategies with division into groups: macro, external marketing environment, the concept of enterprise development, strategic potential business. The necessity of the development strategies of the marketing mix in terms of commodity, pricing, marketing strategies and marketing communications. The algorithm of choice of marketing strategy, with particular attention paid to the analysis of the life cycle of the company. Analysis of the life cycle - the stage at which stage of development the company agrees options and marketing strategies based on a comprehensive diagnosis of the company.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДніпропетровський державний аграрний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UK
dc.subjectстратегія маркетингуuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectстратегії комплексу маркетингуuk_UK
dc.subjectжиттєвий цикл підприємстваuk_UK
dc.subjectстратегічний аналізuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.subjectmarketing mixuk_UK
dc.subjectmarketing mix strategiesuk_UK
dc.subjectlife cycle enterprisesuk_UK
dc.subjectstrategic analysisuk_UK
dc.titleКомплексний підхід до обґрунтування стратегії маркетингу підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeComprehensive approach to ground enterprise marketing strategiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sak_Stasuk.pdf407,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.