Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРібцун, Юлія-
dc.contributor.authorRybtsun, Julia-
dc.date.accessioned2016-04-08T07:00:58Z-
dc.date.available2016-04-08T07:00:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРібцун Ю. Актуальні питання сучасного підручникотворення у спеціальній освіті дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Ю. Рібцун // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 1(2). - С. 116-122uk_UK
dc.identifier.otherУДК 371.671 (075.2)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9282-
dc.description.abstractВ статті сформульовано поняття підручника в спеціальній освіті, репрезентована модель реалізації процесуально-технологічного поля підручника корекційно-розвивального спрямування, охарактеризовано його структуру та основні функції. Метою статті є висвітлення актуальних питань сучасного підручникотворення для підвищення ефективності корекційно-розвивальної та навчально-виховної роботи зі школярами з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Проведений аналіз «Читанки» та «Української мови» для другого класу загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із ТПМ з урахуванням вимог до написання та видання підручників дав змогу з нових позицій підійти до розробки підручника «Образотворче мистецтво» для першокласників зазначеної категорії. The concept of the textbook in special education is discovered in the article. The model of implementation of process-technological field of student in correctional and developing orientation is represented. Its structure and basic functions are characterized in the article. The aim of the article is to highlight topical issues of contemporary creation of textbooks in order to improve the effectiveness of correctional, developmental and educational work with students who have severe speech disabilities (SSD). The analysis of textbooks for reading and Ukrainian language was made taking into account the requirements for its writing and publishing. Such analysis provided an opportunity for new approaches to the development of the textbook of «Fine Arts» for students of the 1st grade of specified category.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectспеціальна освітаuk_UK
dc.subjectпідручникотворенняuk_UK
dc.subjectдіти з тяжкими порушеннями мовленняuk_UK
dc.subjectspecial educationuk_UK
dc.subjectthe creation of textbooksuk_UK
dc.subjectchildren with severe speech disabilitiesuk_UK
dc.titleАктуальні питання сучасного підручникотворення у спеціальній освіті дітей із тяжкими порушеннями мовленняuk_UK
dc.title.alternativeTopical Issues of Contemporary Creation of Textbooks for Special Education of Children with Severe Speech Disabilitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Topical Issues of Contemporary Creation.pdf227,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.