Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9188
Назва: Legal principles of functioning of higher education system in Ukraine
Інші назви: Правові засади функціонування системи вищої освіти в Україні
Автори: Yatsyshyn, Nataliia P.
Ivaniv, І.
Яцишин, Наталія Пилипівна
Іванів, І.
Бібліографічний опис: Jatsyshyn N., Ivaniv O. Legal principles of functioning of higher education system in Ukraine/10N. Yatsyshyn, O. Ivaniv// Історико-правовий часопис: науковий журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − № 1 (5). – C.70-74
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 30-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: higher education
higher educational institutions
qualifications level
governing bodies
licensing
academic year
academic staff
international cooperation
вища освіта
вищі навчальні заклади
кваліфікаційні рівні
регулюючі органи
ліцензування
навчальний рік
навчальний персонал
міжнародне співробітництво
Короткий огляд (реферат): The article deals with analysis of basic legal principles of higher education functioning in Ukraine. The basic model of university education, qualifications, scientific competence, the current state of education and the learning process in Ukraine are discussed. A lot of scientific works of native scientists are devoted to issues of development of higher education. They convinced that today, in the new socio-economic conditions of the national high school has some positive experience despite reforms in higher education system. У даній статті викладено основи правових принципів функціонування системи вищої освіти в Україні. Також розглядаються основні моделі університетської освіти, кваліфікації, наукові компетенції, сучасний стан розвитку освіти та організацію навчального процесу в Україні. Питанню розвитку вищої освіти присвячено багато наукових праць вітчизняних вчених, які переконані, що сьогодні в нових соціально-економічних умовах вітчизняна вища школа має певний позитивний досвід, незважаючи на те, що система освіти України перебуває на етапі реформування. Функціонування системи вищої освіти в Україні орієнтовано на загальноєвропейські норми організації освітньої діяльності, а саме, прийняття однакових освітньо-кваліфікаційних рівнів підготовки; кредитно- модульну систему (ECTS) процесу навчання і оцінювання знань студентів. В цілому, Україна виділяє 0,7% свого ВВП, щоб фінансувати наукові дослідження у вищій школі. Вузи активно беруть участь у різних науково-дослідних програмах як на національному, так і на міжнародному рівні. Українські вищі навчальні заклади активно беруть участь у міжнародному співробітництві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9188
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Історико-правовий часопис, 2015, № 1(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
456.pdf108,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.