Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетровська, Н. М.-
dc.contributor.authorPetrovska, N. M.-
dc.contributor.authorСудима, Т. М.-
dc.contributor.authorSudyma, T. M.-
dc.date.accessioned2016-03-02T12:45:46Z-
dc.date.available2016-03-02T12:45:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПетровська Н. Методика використання відеоматеріалів на різних етапах вивчення англійської мови / Н. Петровська., Т. Судима // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 24. – С. 240–244.uk_UK
dc.identifier.otherУДК: 37.091.3: [811. 111 (086.8)]-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8591-
dc.description.abstractУ статті розглядається важливість використання відеоматеріалів під час вивчення англійської мови на різних етапах. Пропонуються сучасні методи роботи з відео на заняттях з англійської мови. Подано конкретні завдання з досвіду роботи з учнями та студентами. The article deals with the importance of usage of video materials at different stages of learning English. Modern methods of work with video are proposed. Dеinite tasks from personal experience are presented.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвідеоматеріалиuk_UK
dc.subjectvideomaterialsuk_UK
dc.subjectмовна діяльністьuk_UK
dc.subjectlanguage activitiesuk_UK
dc.subjectусне мовленняuk_UK
dc.subjectoral speechuk_UK
dc.titleМетодика використання відеоматеріалів на різних етапах вивчення англійської мовиuk_UK
dc.title.alternativeMethods of Usage of Videomaterials at Different Stages of Learning Englishuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 24(249)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.