Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбіна, Оксана Ігорівна-
dc.contributor.authorDziubina, O. I.-
dc.date.accessioned2016-02-11T22:09:06Z-
dc.date.available2016-02-11T22:09:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДзюбіна О. Емоційно-оцінний компонент у тематичних групах неологізмів соціальних мереж Twitter та Facebook / О. Дзюбіна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 4. – С. 253–259.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’373.43:004-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7854-
dc.description.abstractУ статті виявлено та проаналізовано новостворені лексичні одиниці, які використовують комуніканти, ви¬ділено основні тематичні групи та підгрупи неологізмів соціальної мережі Twitter та Facebook, охарактери¬зовано емоційно-оцінний компонент інновацій. Найбільша кількість неологізмів, що мають негативне емоційне забарвлення, належать до групи «категорії користувачів соціальних мереж», а також групи «емоційний стан» та «залежність від соціальних мереж»; позитивну конотацію новизни має незначна кількість неологізмів, більшість яких входить до групи «особисте життя в соціальних мережах», «події» та «типи жінок». Нейтральна оцінка властива неологізмам, що належать до категорій «абстрактні явища» та «грошові операції». У статті також розглянуто вираження позитивної, нейтральної та негативної емоційної оцінки неологізмів на рівні слів та словосполучень та простежено трансформації названих типів оцінок. У ході дослідження ми часто натра¬пляємо на приклади з іронічним, зневажливим і навіть грубим значенням і менше – з нейтральним, ще рідше − з позитивною емоційною оцінкою. Ми також виявили, що значну кількість становлять неологізми соціальної мережі Twitter. The article is devoted to detecting and analysing newly coined lexical units appearing on Facebook аnd Twitter social networking services. The main thematic groups and subgroups of neologisms are highlighted. The emotive-evaluative component in the structure of neologisms in the relevant thematic groups is analyzed. The expression of positive, neutral and negative emotional evaluation of these neologisms at the word and phrase level is looked into, the transformation of these types of evaluations is traced back. The largest number of neologisms that has negative connotation belong to the group called “categories of users on social networking services” also “emotional state” and “dependence on social networking sites”. A small number of neo¬logisms have a positive connotation, most of them belong to the group “personal life on social networking services”, “events” and “kinds of women”. Neutral connotation is peculiar to neologism the major number of which is classified as “abstract phenomena” and “financial operations”. We often find examples with ironic, dismissive and rude meaning and less with neutral, positive emotional evaluation is even less common than neutral. We have also found that a significant number of neologisms belong to Twitter social networking site.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectемоційна оцінка emotionaluk_UK
dc.subjectevaluationuk_UK
dc.subjectнеологізмuk_UK
dc.subjectneologismuk_UK
dc.subjectсоціальна мережа socialuk_UK
dc.subjectnetworking siteuk_UK
dc.titleЕмоційно-оцінний компонент у тематичних групах неологізмів соціальних мереж Twitter та Facebookuk_UK
dc.title.alternativeThe Emotive-Evaluative Component in the Thematic Groups of Neologisms on Twitter and Facebook Social Networking Sitesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 4 ()

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
50.pdf371,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.