Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorBondarchuk, O. Yu.-
dc.date.accessioned2016-02-10T13:21:46Z-
dc.date.available2016-02-10T13:21:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБондарчук О. Лінгвокультурний типаж «Aussteiger»: асоціативне опитування / О. Бондарчук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2014. – № 5. – С. 147–151.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.112.2’42-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7775-
dc.description.abstractУ статті досліджено асоціативне опитування носіїв мови як інструмент дослідження лінгвокультурного типажа «Aussteiger». Образна складова частина актуалізується такими асоціативними ознаками, які формують соціолінгвістичний паспорт ЛК типажа: зовнішність, риси характеру й діяльність. Найяскравіше представлені риси характеру й діяльність, які підкреслюють альтернативність Aussteiger. Досліджена когнітивна метафора підкреслює домінанти в образі ЛК типажа. The article deals with the associative interview as an instrument of investigating of the linguocultural type «Aussteiger». For the first time the Aussteiger is investigated as a representative of alternative way of thinking and doing in the German speaking society what is actually in the context of the globalization, technical progress and the acceleration. The vivid constituent of the LC type is foregrounded by its associative marks: appearance, traits of character and activities. Vivid descriptions of Aussteiger are educed: appearance, accommodation, residence and character, which form the sociolinguistical passport of the LC type. The cognitive structural metaphor emphasizes such dominants in the image of the LC type: change of profession, social isolation, living the country, stop of performance, refusal of money, change of live, change of social context, personal opinion, new begin.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectconceptuk_UK
dc.subjectлінгвокультурний типажuk_UK
dc.subjectlinguocultural typeuk_UK
dc.subjectпаспортuk_UK
dc.subjectpassportuk_UK
dc.titleЛінгвокультурний типаж «Aussteiger»: асоціативне опитуванняuk_UK
dc.title.alternativeLinguocultural Type «Aussteiger»: Associative Inquestuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 5 (282)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf315,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.