Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдирхаєв, Сослан Г.-
dc.contributor.authorAdyrkhaiev, Soslan H.-
dc.date.accessioned2015-08-04T10:52:57Z-
dc.date.available2015-08-04T10:52:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК [378, 147; 376.2]: 796.011.3 (043,3)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6696-
dc.description.abstractУ статті наведено аналіз останніх публікацій щодо навчання рухових дій та оптимізації рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров’я, що вказує на необхідність використання різноманітних теоретико-методичних концепцій і технологій; пріоритети цілей навчання; умови, що обмежують або стимулюють активність, та ін., тому що кількість і різноманітність факторів, які потрібно враховувати у фізичному вихованні, значно перевищують ті, які існують під час роботи зі здоровими людьми. Учені виділили три групи факторів, які визначають стратегію процесу навчання рухів і підвищення рухової активності. Перша група факторів залежить від того, для задоволення яких потреб відбувається навчання рухових дій та підвищення рухової активності. У цьому процесі важливий не стільки результат, скільки процес самовизначення, реалізація свого творчого потенціалу, що мають конкретну самостійну цінність. До другої групи факторів відносять особливості самих рухових дій. Їх декілька. Головна особливість рухових дій – вимога точності виконання часових, силових, просторових характеристик та їх складників: швидкості, прискорення окремих ланцюжків усього тіла людини, темп, ритм, імпульс сили й т. ін. протягом виконання рухової дії. Третю групу факторів складають самі особливості людини з вадами здоров’я. The article provides analysis of recent publications on the learning of motor actions and optimization of motor activity of students with disabilities, which indicates the necessity of using different theoretical and methodological concepts and technologies; priorities for training purposes; conditions that limit or stimulate the activity and others that the number and variety of factors that must be considered in physical education, significantly exceed those that occur when working with healthy people. Scientists identified three groups of factors that determine the strategy of learning the movements and increase physical activity. The first group of factors depends on, meeting the needs which are trained musculoskeletal actions and increasing physical activity. In this process the process of self-determination, realization of their creative potential, with specific independent value is the most important part. The second group of factors include the characteristics themselves of motor actions. There are several of them. The main feature of motor actions is the requirement of the accuracy of execution time, power, spatial characteristics and their components: speed, acceleration of the individual chains of the whole body, tempo, rhythm, pulse strength, and therefore a different course of execution of motor actions. The third group of factors are the characteristics of a person with health problems. For example, impaired sensory systems, especially vision, musculoskeletal (amputations, spinal injuries, cerebral palsy, acquired in consequence of the underdevelopment of the limbs) require a considerable limitation of possible deviations from the learning outcomes and the means to achieve it, which rearranges priorities learning objectives of motor actions in the direction of its result.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстуденти з обмеженими можливостями здоров’яuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectнавчання рухових дійuk_UK
dc.subjectрухова активністьuk_UK
dc.subjectstudents with disabilitiesuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectteaching motor activitiesuk_UK
dc.subjectlocomotor activityuk_UK
dc.titleПроблеми навчання рухових дій та оптимізація рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров’я під час занять фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeРroblems of Teaching Motor Activities and Optimization of Motor Activity of Students with Disabilities During the Lessons of Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, № 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf205,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.