Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНасонова, К. Ю.-
dc.contributor.authorNasonova, K. Y.-
dc.date2013uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-08T16:34:53Z-
dc.date.available2015-07-08T16:34:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНасонова К. Ю. / Вплив засобів масової комунікації на трансформацію гендерних установок / К. Ю. Насонова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 27 (276) : Філософські науки. - С. 90-95uk_UK
dc.identifier.otherУДК 316.723:305-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6343-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні засоби масової комунікації та їх вплив на формування гендерних орієнтирів у сучасному суспільстві. Особливу увагу приділено процесу становлення гендерних установок у дитячому віці та впливу медіа-простору на їх формування. Схарактеризовано технології транслювання гендерних стереотипів у рекламі та кінематографі. Акцентовано увагу на уніфікації цінностей і моделей гендерної поведінки та зміні або змішуванні гендерних ролей. The article is devoted to analyze of the contemporary mass media and their influence on the gender reference in modern society. Special attention is given to the process of influence of media space for the formation of gender attitudes in childhood. The impact of cartoons in process of social adjustment, formation of world outlook and gender orientations are analyzes. Attention is also focused on the technology of translation of gender stereotypes in advertising and cinema. Characterized basic visual images of women: women – mothers, women – homemakers, women – caring and faithful wife, a business woman, carefree glamorous women. Also examine the transformation of manʼs visual image, which is widely represented in contemporary media, advertising, show and other forms of visual culture. Stated unification of values, patterns and model of gender behavior. Declared changing and blending of gender roles.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk_UK
dc.subjectmass communicationuk_UK
dc.subjectгендерuk_UK
dc.subjectgenderuk_UK
dc.subjectгендерна рольuk_UK
dc.subjectgender roleuk_UK
dc.subjectгендерні установкиuk_UK
dc.subjectgender attitudesuk_UK
dc.subjectмедіа-простірuk_UK
dc.subjectmedia spaceuk_UK
dc.subjectтелебаченняuk_UK
dc.subjecttelevisionuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.subjectкінематографuk_UK
dc.subjectcinemauk_UK
dc.titleВплив засобів масової комунікації на трансформацію гендерних установокuk_UK
dc.title.alternativeThe Influence of Mass Media on the Transformation of Gender Attitudesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №27 (276)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf.pdf623,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.