Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорейко, Ю. Г.-
dc.contributor.authorBoreyko, Y. G.-
dc.date2013uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-08T15:41:19Z-
dc.date.available2015-07-08T15:41:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБорейко Ю. Г. / Сучасні міфології масової свідомості в повсякденному бутті українського суспільства / Ю. Г. Борейко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 27 (276) : Філософські науки. - С. 69-74uk_UK
dc.identifier.otherУДК 165.191:316.64 (477)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6334-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив неоміфологій на масову свідомість сучасного українського суспільства. З’ясовано, що в масову свідомість за допомогою технологій свідомого конструювання міфологій впроваджуються спрощені форми стійких уявлень про факти повсякденності, які ґрунтуються на культурних архетипах. Associate Professor of Philosophy and Religious Studies Department of the Social Studies Institute at Lesya Ukrainka Eastern European National University. As the technology is «secondary» myth-making in the public consciousness introduced artificially constructed stereotypes based on binary oppositions that have formed in the depths of the folk tradition. This allows you to share in the mass consciousness of the simplified forms of stable representations of the facts of reality and use technology conscious shaping of myths based on cultural archetypes. Sacralization through national symbols used to add weight mythologizing of events and personalities. PR-technology, connecting to the already recorded in the mass consciousness of the information, change it by working with the myths. Mass consciousness is related to the collective unconscious, under the influence of the media becomes a breeding ground for myth-making. Slavic animistic images are supplemented by later – the guardian angels of the new and enhanced mythological entities like poltergeist, aliens, bigfoot – extremely stable not only in the daily performances, but also in popular culture. The latter is increasingly drawn to the autochthonous mythological images and symbols, replacing them with modern stereotypes and brands: sports team «Borisfen», beer «Sarmatian» and «Slavutich», kvass «Jarilo», cosmetic grade «Lada», salting «Veres» and others. Mythological characters are changed in modern everyday reality does not convey the mortgaged in their original meaning and connotation of the traditional symbols of thought.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнові міфологіїuk_UK
dc.subjectnew mythologyuk_UK
dc.subject«вторинна» міфотворчістьuk_UK
dc.subject«secondary» myth-makinguk_UK
dc.subjectмасова свідомістьuk_UK
dc.subjectmass consciousnessuk_UK
dc.subjectповсякденністьuk_UK
dc.subjecteverydayuk_UK
dc.subjectпостмодернuk_UK
dc.subjectpostmodernuk_UK
dc.subjectукраїнське суспільствоuk_UK
dc.subjectUkrainian societyuk_UK
dc.titleСучасні міфології масової свідомості в повсякденному бутті українського суспільстваuk_UK
dc.title.alternativeNew Mythology Mass Consciousness in Everyday Being Ukrainian Societyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №27 (276)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf.pdf620,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.