Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРославець, Р. М.-
dc.contributor.authorОрлова, С. І.-
dc.contributor.authorRoslavets, R. M-
dc.contributor.authorOrlova, S. I.-
dc.date.accessioned2013-04-29T11:56:41Z-
dc.date.available2013-04-29T11:56:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРославець, Р. М. Природничі поняття в учнів початкових класів, їх формування та психологічні особливості / Р. М. Рославець, С. І. Орлова // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2012. - № 14(239) : Педагогічні науки. - С. 66-69. - Бібліогр.: 8 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/525-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичнихдисциплін початкової освітиuk_UK
dc.description.abstractУ статті подається розгорнута характеристика формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку на основі матеріалів власних експериментальних досліджень, узагальнення результатів досліджень інших авторів і вивчення передового досвіду вчителів. У статті висвітлено психологічні умови формування понять, а також науково обґрунтовано шляхи, засоби і методичні прийоми керівництва формуванням природничих понять учнів. The wide characteristic of the formation of natural concepts in the younger generation on the basis of the own experimental investigations is given in this article. The psychological conditions of the formation of these concepts are shown here. Ways, means, methodological principles of the formation of these natural concepts are scientifically motivated in this article.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectприродничі поняттяuk_UK
dc.subjectмолодші школяріuk_UK
dc.subjectмисленняuk_UK
dc.subjectyounger studentsuk_UK
dc.subjectthinkinguk_UK
dc.subjectnatural conceptsuk_UK
dc.titleПриродничі поняття в учнів початкових класів, їх формування та психологічні особливостіuk_UK
dc.title.alternativeNatural concepts in elementary school pupils, their formation and psychological characteristics.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.016:5:159.923−057.87-
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2012, № 14 (239)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roslav.pdf199,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.