Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавич, С.-
dc.contributor.authorSavych, S.-
dc.date.accessioned2015-04-18T10:02:42Z-
dc.date.available2015-04-18T10:02:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСавич С. Розрізняльна здатність торговельної марки: до питання визначення поняття / С. Савич // Історико-правовий часопис: журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. − № 2 (4). − С. 69-74 – Бібліогр.: 9 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 347.772-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5073-
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття розрізняльної здатності торговельної марки, яка відноситься до визначальних властивостей цього об’єкта інтелектуальної власності. Автор звертає увагу на невідповідність вітчизняного підходу розуміння розрізняльної здатності підходам Європейського Союзу та юрисдикційних органів його держав-членів. Запропоновано, виходячи з природи торговельної марки, поділяти розрізняльну здатність торговельної марки на абстрактну (властивість торговельної марки власне як позначення (знака, символу) вирізнятися на фоні будь-якого товару та сприйматися будь-якими особами) та конкретну (властивість торговельної марки вирізнятися на фоні конкретного позначеного нею товару (послуги) та сприйматися зацікавленими цим товаром (послугою) особами). The article deals with the concept of trademark’s distinctiveness, which refers to determining properties of this object of intellectual property. The author draws attention to the discrepancy between domestic understanding of the distinctive character of trade mark and approaches of the European Union. Based on the nature of trademark it has been proposed to divide the distinctiveness ability of this object of intellectual property into abstract and specific. Abstract distinctiveness has declared as suitability of the trade mark namely as sign (symbol) differ and perceived by anyone and satisfy the requirements of uniqueness (the ability to perceive and remember in the minds of unspecified persons through a single act of cognition) and self-sufficiency (be functionally independent from the goods). The specific distinctiveness is ability of trade mark to differ in the composition of the body (designation and designated by it a particular product (service) and perceived by concerned these goods (services) persons (average consumers).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectторговельна маркаuk_UK
dc.subjectпересічний споживачuk_UK
dc.subjectабстрактна розрізняльна здатністьuk_UK
dc.subjectконкретна розрізняльна здатністьuk_UK
dc.subjecttrade markuk_UK
dc.subjectthe average consumeruk_UK
dc.subjectabstract distinctivenessuk_UK
dc.subjectthe specific distinctivenessuk_UK
dc.titleРозрізняльна здатність торговельної марки: до питання визначення поняттяuk_UK
dc.title.alternativeTrade Mark’s Distinctiveness: the Issue of the Definition.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Історико-правовий часопис, 2014, № 2(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
savych s..pdf156,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.