Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄднак, Валерій-
dc.contributor.authorСапрун, Станіслав-
dc.contributor.authorYednak, Valeriy-
dc.contributor.authorSaprun, Stanislav-
dc.date.accessioned2014-01-27T14:31:30Z-
dc.date.available2014-01-27T14:31:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄднак В. Ставлення батьків учнів 4-х класів до впровадження олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів / В. Єднак, С. Сапрун // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 159-163.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.032:37-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2812-
dc.description.abstractНизька рухова активність і стрімке погіршення здоров’я школярів викликають занепокоєння фахівців, але причини негативних тенденцій потребують більш ретельного вивчення. Зокрема, батьки є одним із ключових факторів формування здорового способу життя молодших школярів. Завданням роботи постає детальне вивчення ставлення батьків учнів 4-х класів до ідеї поширення олімпійської освіти в навчально-виховний процес. У статті подано аналіз літературних джерел, мережі Інтернет та публікацій з основ поширення здорового способу життя серед учнів молодших класів та їхніх батьків. Під час експериментальної роботи використовувався метод опитування, а саме анкетування для батьків. Зміст анкети передбачав три блоки запитань: визначення зацікавленості батьків у фізичному розвитку дітей, бажанні займатися фізичними вправами та рівнем здоров’я; значення фізичного виховання в навчально-виховному процесі школярів; рівень знань батьків з олімпійської освіти й основ здорового способу життя, а також їхнє ставлення до поширення ідей олімпізму в школі. Результати анкетування батьків учнів свідчать про невисокий рівень обізнаності з основ фізичного виховання дітей, низьку рухову активність батьків та їхніх дітей і загальну невизначеність у веденні здорового способу життя. Окреслені шляхи формування позакласної та позашкільної олімпійської освіти школярів і позитивного впливу батьків на становлення інтегрально розвинених дітей. Low motor activity and quick worsening of pupils’ health causes worry of specialists, but reasons of negative tendencies need deeper studies. Parents one of key factors of healthy lifestyle formation among junior pupils. The task of the research is to study parents’ attitude to introduction of Olympic education into educational progree in the fourth class. The article presents the analysis of literature resources, Internet resources, publications on healthy lifestyle spreading among junior pupils and their parents. The questionary consists of three blocks: defining of parents’ interest in children’s physical development, desire to do physical exercises and health level; meaning of physical education in the educational process of pupils; level of parents; knowledge on Olympic education and basics of healthy lifestyle and their attitude to spreading of Olympic idea at school. Results of survey of parents have shown low level of knowledge on basics of pupils’ physical education, low motor activity of children and parents, uncertainty in healthy life conducting. We have defined ways of formation of extracurricular and put-of-class Olympic education of pupils and positive influence of parents on formation of integral developed children.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectолімпійська освітаuk_UK
dc.subjectолімпізмuk_UK
dc.subjectбатькиuk_UK
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UK
dc.subjectOlympic educationuk_UK
dc.subjectparentsuk_UK
dc.subjectjunior school ageuk_UK
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UK
dc.subjecteducational processuk_UK
dc.titleСтавлення батьків учнів 4-х класів до впровадження олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярівuk_UK
dc.title.alternativeAttitude of Pupils of the Fourth Class to Introduction of Olympic Education in Educational Processuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yednak.pdf228,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.