Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24117
Назва: Особливості виставкової діяльності туристичних і готельно-ресторанних підприємств
Автори: Лисюк, Тетяна Василівна
Терещук, Оксана Степанівна
Мельничук, Роман Вікторович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат педагогічних наук
Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат географічних наук
Волинський національний університет імені Лесі Українки, студент географічного факультету
Бібліографічний опис: Лисюк Т. В., Терещук О. С., Мельничук Р. В. Особливості виставкової діяльності туристичних і готельно-ресторанних підприємств. Вісник ОНУ імені І.І.Мечникова. Серія : Економіка. 2020. Т. 25, Вип. 1(80). С. 148-152. DOI : https://doi.org/10.32782/2304-0920/1-80-25.
Журнал/збірник: Вісник Одеського національного університету імені І. І.Мечникова. Серія : Економіка
Випуск/№ : 1(80)
Том: 25
Дата публікації: 25-лют-2020
Дата внесення: 29-кві-2024
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І.Мечникова
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.32782/2304-0920/1-80-25
УДК: 659.15
Теми: виставка
виставкова діяльність
ярмарок
реклама
маркетинг
маркетингові комунікації
Діапазон сторінок: 148-152
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні аспекти розвитку виставкової діяльності як найбільш дієвого інструменту у спробах підприємства донести інформацію до своїх клієнтів, модифікувати їхню поведінку, привернути увагу до пропонованих послуг, створити позитивний імідж самого підприємства. Визначено, що виставкова діяльність у туризмі та сфері гостинності дуже важлива, оскільки участь у виставках дає широкі можливості представити свою фірму і свій продукт, укласти контракти, знайти нових партнерів, поширити інформацію через широке коло відвідувачів і журналістів, обмінятися досвідом роботи. Обґрунтовано основні особливості виставкової діяльності, а саме однією з особливостей виставкової діяльності є те, що вона входить у сферу послуг. Але послуга, що надається виставками, незвичайна, оскільки є складною і багатофункціональною.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24117
Перелік літератури: 1. Бердышев С.Н. Организация выставочной деятельности : учебное пособие. Дашков и КО. 2010. 228 с.
2. Вдовічена О.Г. Виставкова діяльність як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств регіону. Перспек- тиви і проблеми забезпечення розвитку відкритих конкурентоспроможних економічних систем в умовах глобаліза- ції : 1 Всеукраїнська наук.-практ. конф.. 8-9 грудня 2011 р. Кривий Ріг. 2011. С. 35-37.
3. Пекар В.О. Основи виставкової діяльності : навчальний посібник. Київ : Євроіндекс. 2009. 348 с.
4. Петелин В.Г. Основы менеджмента выставочной деятельности : учебник. ЮНИТИ-ДАНА, 2005. 447 с.
5. Сініціна О.В. Сучасні тенденції та стратегічні орієнтири розвитку виставкової діяльності в регіонах України. Ефективна економіка. 2011. № б. С. 8-15.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf197,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.