Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосова, Наталія-
dc.contributor.authorNosova, Nataliya-
dc.date.accessioned2024-03-
dc.date.available2024-03-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНосова Н. Превентивна фізична реабілітація дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями постави: практичний аспект / Наталія Носова // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 36. – С. 106–113.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23852-
dc.description.abstractАктуальність. Модернізація освіти нині зумовила необхідність упровадження в процес фізичної реабі- літації дошкільнят сучасних видів рухової активності й новітніх оздоровчих підходів. На сьогодні численні дослідники поглиблено вивчають стан опорно-рухового апарату та окреслюють шляхи подолання негативних наслідків, які спричиняють порушення постави в дітей дошкільного віку. Однак, на нашу думку, доречно акцентувати увагу спеціалістів на необхідності застосування засобів і методів превентивної фізичної реабілітації. Мета дослідження – розкрити практичний аспект реалізації концепції превентивної фізичної реабілі- тації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями постави. Методи дослідження – аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, систематизація, контент-аналіз, педагогічні методи до- слідження, методи математичної статистики. Контингент досліджуваних – 230 дітей старшого дошкіль- ного віку. Аналіз стану постави дітей 5–6 років за останні роки не дає підстав для оптимізму. Отримані нами дані в ході виконання дослідницької діяльності дали змогу розкрити практичні аспекти реалізації концепції превентивної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями постави в умовах закладів дошкільної освіти. Запропоновано схему організації реабілітаційного процесу в закладі дошкільної освіти та розроблено технологію превентивної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з функціональ- ними порушеннями постави. Перспективи подальших досліджень пов’язані з упровадженням концепції превентивної фізичної реабілі- тації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями постави в процес фізичної реабілітації закладів дошкільної освіти. Modernization of education has now led to the need of introducing modern types of physical activity and new wellness approaches into the process of physical rehabilitation for preschool children. At the moment, a large number of researchers are studying in detail the condition of the musculoskeletal system and outline ways to overcome the negative consequences that cause impaired posture in preschool children. However, in our opinion, it is appropriate to focus the attention of specialists on the need to use the means and methods of preventive physical rehabilitation. The objective of the study was to reveal the practical aspect of implementation of the concept of preventive physical rehabilitation of preschool children with functional disorders of the posture. Research methods: analysis and synthesis of the data of scientific and methodological literature, systematization, content analysis, pedagogical methods of research, methods of mathematical statistics. Results of the Research. The contingent of the sample consisted of 230 older preschool children. Analysis of the posture of children aged 5-6 years in recent years does not give grounds for optimism. Further research related to the implementation of the concept of preventive physical rehabilitation of preschool children with functional disorders of posture in the process of physical rehabilitation of preschool education institutions. The scheme of organization of the rehabilitation process in the preschool education establishment is proposed and the technology of preventive physical rehabilitation of preschool children with functional disorders of posture is developed. Prospects for further research are related to the introduction of the concept of preventive physical rehabilitation of preschool children with functional disorders of posture in the process of physical rehabilitation of preschool institutions.uk_UK
dc.format.extent106-113-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпревентивна фізична реабілітаціяuk_UK
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectпоставаuk_UK
dc.subjectpreventive physical rehabilitationuk_UK
dc.subjectpreschool age childrenuk_UK
dc.subjecttechnologyuk_UK
dc.subjectpostureuk_UK
dc.titleПревентивна фізична реабілітація дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями постави: практичний аспектuk_UK
dc.title.alternativePreventive Physical Rehabilitation of Preschool Children with Functional Impairment of Posture: a Practical Aspectuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue36-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_36-106-113.pdf351,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.