Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРославець, Руслана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-19T09:00:49Z-
dc.date.available2024-03-19T09:00:49Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationРославець Р. М. Методичні рекомендації для здобувачів освіти ІІІ курсу з освітнього компоненту «Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі» . Луцьк : ФОП Мажула Ю.М, 2024. 54 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23824-
dc.descriptionОК об’єктивно має міжпредметний характер, тому в його конструюванні забезпечено самостійне значення, оригінальний зміст, який не дублює соціального й науково-пізнавального матеріалу інших дисциплін. Водночас він є ядром виховного впливу на особистість дитини і органічно пов’язаний з системою знань, які передбачені іншими предметами, програмою позакласної діяльності, що забезпечить різнобічність та перспективність навчання, виховання молодших школярівuk_UK
dc.description.abstractМетою викладання навчальної дисципліни є: підготовка здобувачів вищої освіти до організації соціального та здоров’язберігаючого освітнього середовища у початковій школі, ознайомленні із навчальними програмами НУШ, метою, завданнями, цілями Державного стандарту початкової освіти щодо реалізації соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, а також сучасними технологіями збереження та зміцнення здоров’я молодших школярів, формуванні у них готовності до соціальної та здоров’язбережувальної діяльності в освітньому середовищі початкової школи.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectсоціальна та здоров'язбережувальна галузьuk_UK
dc.subjectсоціальна коммпетентністьuk_UK
dc.subjectздоров'язбережувальна компетентністьuk_UK
dc.subjectпрактичні роботиuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації для здобувачів освіти ІІІ курсу з освітнього компоненту «Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі»uk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кафедра теорії та методики факультету початкової освіти та соціальної роботиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1.Бережна Т. Здоров’язбереження – чиїх рук справа? // Національна мережа шкіл сприяння здоров’ю як інноваційний освітній процес. Управління освітою (Шкільний світ). 2011. №7. С. 14-17.uk_UK
dc.relation.references2.Бережна Т. План здоров’язбережувальної діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Заступник директора школи. 2012. №6. С. 46-53.uk_UK
dc.relation.references3.Власенко Л. В. Організація здоров’язбережувального навчального процесу на уроках і в позаурочний час у початковій школі. Основи здоров’я (Основа). 2012. №4. С. 21-24.uk_UK
dc.relation.references4.Звичайні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності : метод. посіб. Харків : ВГ «Основа», 2018. 119 с.uk_UK
dc.relation.references5.Капінус Н. Впровадження здоров’язбереж технологій у початковій школі. Початкова школа. 2012. №8. С. 19-20.uk_UK
dc.relation.references6.Колісник С. П. Здоров’я той має, хто про нього дбає : виховний захід. Початкове навчання та виховання. 2016. № 7-8. С. 27- 29.uk_UK
dc.relation.references7.Леусенко Н. І. Формування здоров’язбережувальних компетентностей молодших школярів. Початкове навчання та виховання. 2016. № 7-8. С. 18-22.uk_UK
dc.relation.references8.Методика навчання основам здоров’я у початковій школі : методичні рекомендації до проведення семінарських занять, організації самостійної та індивідуальної роботи студентів. Мукачево : МДУ, 2016. 52с.uk_UK
dc.relation.references9.Рославець Р., Пріма Д., Орлова С. Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (природнича, соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь) у початковій школі : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закладів ОПП «Початкова освіта». Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2022. 224 с.uk_UK
dc.relation.references10.Сливка Л. Здоров’язбережувальна педагогіка : навч.-метод. посіб. Івано-Франківськ, 2016. 200 с.uk_UK
dc.relation.references11.Фенчак Л. Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів в умовах реформування системи початкової освіти. Компетентнісні індикатори стратегії «Європа 2020» : здобутки і перспективи педагогічної освіти : колективна монографія. Мукачево : РВЦ МДУ, 2020. С.280-298.uk_UK
dc.subject.udc378.016:36+613(072)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
met_rek_rosl.pdf610,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.