Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22646
Назва: Фортепіанні твори Ігора Шамо в аспекті фахової підготовки піаніста
Інші назви: Piano pieces of Ihor Shamo in the aspect of professional training of a pianist
Автори: Коцюрба, Наталія Євгеніївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Коцюрба Н. Є. Фортепіанні твори Ігора Шамо в аспекті фахової підготовки піаніста. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти : матеріали VІII Міжнародної науково-практичої конференції (с. Світязь Шацького району Волинської області, 16–18 червня 2023 року) . Львів – Торунь, 2023. С. 379-381.
Конференція/захід: Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти
Дата публікації: 7-сер-2023
Дата внесення: 11-сер-2023
Видавництво: Львів –Торунь: Liha-Pres
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: с. Світязь Шацького району Волинської області
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2090-9946
DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-317-3-110
УДК: 7((477)+(100))(062.552)
Теми: Музичне мистецтво
фортепіанні твори
Ігор Шамо
фахова підготовка піаніста
Діапазон сторінок: 379-381
Короткий огляд (реферат): Однією з найяскравіших постатей музичної культури ХХ століття є Ігор Наумович Шамо – український, радянський композитор, піаніст та педагог; Заслужений діяч мистецтв України; Народний артист Української РСР; Лауреат Національної премії ім. Т. Г. Шевченка, премії ім. М. Островського; Нагороджений орденом «Знак Пошани», медалями; Почесний громадянин міста Києва; Член Національної спілки композиторів України. Творчий спадок композитора надзвичайно багатий. Фортепіанна музика Ігора Шамо є вагомим внеском в скарбницю світової класичної музики. Творчість Ігора Наумовича Шамо характеризуються оригінальними рішеннями у музичній формі та глибокою емоційною насиченістю, має велику культурну цінність та є важливим внеском у сучасну українську та світову класичну музику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22646
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGtwWGdzCkTZxPqlFrzqbNdBsfk?projector=1&messagePartId=0.1
Перелік літератури: 1. Свідоцтво про народження. Державний архів міста Києва. Ф. Р-1654. Оп.1.Спр. 339. Арк. 456.
2. Магур Л., Фрайт О. Фортепіанна та хорова творчість Богдани Фільц для молоді. Дрогобич: Коло, 2003. 80 с.
3. Козаренко О. В. Феномен української музичної мови. Львів: НТШ, 2000. 284 с.
4. Зінченко В.В. І. Шамо. Фортепіанна сюїта «Картини російських живописців» (До питання втілення програмності в фортепіанних циклах українських композиторів другої половини ХХ століття). Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. 2011. №8. С. 145–147.
5. Бордак. М. З Історії зв’язків музики та живопису (на прикладі І. Шамо «Картини російських живописців»). Сучасна музика у сучасному світі: Збірник наукових праць. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. Житомир, 2015. С. 72–76.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223-Chapter Manuscript-12076-1-10-20230803.pdf339,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.