Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурносов, Володимир Олексійович-
dc.contributor.authorЮнчик, Валентина Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-07-05T10:07:08Z-
dc.date.available2023-07-05T10:07:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКурносов В. О., Юнчик В. Л. Особливості використання 3D-моделі комп’ютера в процесі вивчення шкільного курсу інформатики. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 10. С.86-94uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22542-
dc.description.abstractДосліджено особливості комп’ютерного моделювання у навчальному процесі. Описано середовища розробки моделі комп’ютера, зокрема в ролі платформи для створення 3D моделі комп’ютера було обрано середовище Blender, для текстурування та запікання моделі використано середовище Substance 3D Painter, а для перетворення проєкту в окремий додаток обрано платформу Unity. Показано процес створення 3D-моделі комп’ютера. Показано ефективність розробленої 3D-моделі в процесі вивчення теми «Основи роботи з комп’ютером». Розроблено та описано систему завдань заснованих на розробленому додатку. Використання розробленої 3D-моделі дозволяє зробити процес вивчення цікавішим та зрозумілим для учнів, а також допомагає збільшити їхню мотивацію до вивчення даної теми.uk_UK
dc.format.extent86-94-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкомп’ютерне моделюванняuk_UK
dc.subject3D-модель комп’ютераuk_UK
dc.subjectSubstance 3D Painteruk_UK
dc.subjectсередовище Blenderuk_UK
dc.titleОсобливості використання 3D-моделі комп’ютера в процесі вивчення шкільного курсу інформатикиuk_UK
dc.title.alternativeFeatures Using 3D computer models in the process of studying school computer science.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Поліщук В. В. (2017). 3D технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики, (4), 97-100.uk_UK
dc.relation.references2. Дудка О. М., & Депутат В. Р. (2020). Методика навчання побудови 3 D моделей архітектурних споруд. Science, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf. com. Ua». Kharkiv.uk_UK
dc.relation.references3. Програма курсу «Інформатика» 5-9 клас. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/onovlennya-12-2017/programa-informatika-5-9-traven-2015.pdf .uk_UK
dc.relation.references4. Megyeri, M., & Szabó, B. (2021). Investigating the effectiveness of user onboarding solutions with eye tracking: a case study on paint 3D. Ergonomics in Design, 10648046211026028.uk_UK
dc.relation.references5. Blender. URL: https://www.blender.org/.uk_UK
dc.relation.references6. Kumar, A., & Kumar, A. (2020). Substance Suite and Substance Painter. Beginning PBR Texturing: Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter, 47-53.uk_UK
dc.relation.references7. Unity. URL: https://unity.com.uk_UK
dc.relation.references8. Blain, J. M. (2016). The complete guide to Blender graphics: computer modeling & animation. CRC Press.uk_UK
dc.relation.references9. Kumar, A., & Kumar, A. (2020). Tips and Tricks of Substance Painter. Beginning PBR Texturing: Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter, 243-255.uk_UK
dc.relation.references10. Розробка комп’ютерних ігор за допомогою Unity 3D: електронний навчальний посібник для підготовки студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Укладач: О.М. Ляшенко. Херсон: видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 220 с.uk_UK
dc.relation.references11. Retopology Blender. URL:https://www.gabbitt.co.uk/blog/retopology-i n-blender-an-overview.uk_UK
dc.relation.references12. Maya 3D. URL: https://www.autodesk.com/products/maya/-overview?term=1YEAR&tab=subscription.uk_UK
dc.relation.references13. Zhang, Z., & Yang, Z. (2021, April). Application Analysis of E-Commerce Web Design based on Cinema 4D Technology. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 1848, No. 1, p. 012155). IOP Publishing.uk_UK
dc.relation.references14. Yadgarov, N. J. (2021). Methods using the 3ds max package in teaching projection drawing in school. In Euro-Asia Conferences (Vol. 1, No. 1, pp. 124-127).uk_UK
dc.relation.references15. Kadirbergenovna, B. L. (2022). Create 3d graphics with the hand of 3d max software. In Conference Zone (pp. 206-208).uk_UK
dc.relation.references16. Барна, О. В. (2016). Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, (2), 24-37.uk_UK
dc.relation.references17. Пойда, С. А., & Галич, Т. В. (2018). Формування та розвиток просторової уяви учнів шляхом створення та використання 3D моделей. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка, (2), 80-85.uk_UK
dc.relation.references18. Романюк, О. Н., & Пойда, С. А. (2019). 3D моделювання в контексті STEM. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі», Київ, 18-19 квітня 2019 р. Ч. 2: 110-112.uk_UK
dc.relation.references19. Курносов В. О., Юнчик В. Л. Застосування програм Blender та Substance 3D Painter для моделювання комп’ютера. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук : збірник матеріалів VІ Міжнар. наук.практ. конф. 11 листопада 2022 р. Луцьк, 2022. С.128-130.uk_UK
dc.subject.udc004.43uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІТО_СТ_2023.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.