Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазорко, Ольга-
dc.date.accessioned2023-02-13T12:35:29Z-
dc.date.available2023-02-13T12:35:29Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationЛазорко, O. (2019). ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: СВІТОВІ ТРЕНДИ ТА ВИКЛИКИ. Психологічні перспективи, (34), 94–106. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-94-106uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21898-
dc.description.abstractШвидкі зміни в інформаційних технологіях призводять до зміни структури суспільства. В інформаційному суспільстві інформація є основною силою та першоджерелом капіталу. У такий період важливе значення має продукування та використання правдивої інформації. Однією з характеристик інформаційного суспільства є людина, яка здатна вчитися. В межах інформаційного суспільства індивід повинен розуміти, інтерпретувати та використовувати наукові дані; виробляти нові навички та мати здатність вирішувати проблеми. Найактуальнішим викликом сьогодення є можливість підготовки як індивіда, так і суспільства до майбутнього таким чином, щоб конкурувати із самими змінами. Інтеграція особистості до швидко мінливого інформаційного суспільства та пошук місця, якого вона заслуговує у цьому суспільстві, здобуття нової інформації та збагачення можливостей стає можливим завдяки навчанню впродовж життя (Longlife Learning). Людина, що навчається впродовж життя, оновлює свою життєву перспективу, поведінку та цінності. Соціальна мета та відповідальність освіти за нове інформаційне суспільство перебуває сьогодні під посиленою увагою науковців, бізнесу та політичних інституцій. Через збільшення тривалості життя та зниження народжуваності скорочення дострокового виходу на пенсію та продовження трудового життя працівників стали головними цілями світової програми соціальної політики. У цьому контексті забезпечення адаптивності та працездатності існуючої робочої сили стало важливим питанням. Метою цієї статті є проведення огляду референтних наукових досліджень та статистичних даних щодо світових трендів на ринку праці та новітніх підходів до освіти та навчання для дорослих. Огляд охоплює літературу, видану англійською мовою останніх двох декад.uk_UK
dc.description.abstractRapid changes in information technologies are changing the structure of society. In the information society, information is the main force and source of capital. In such a period, the production and use of real information are essential. One of the characteristics of an information society is a person who is capable of learning. Within the information society, the individual must understand, interpret and use scientific data; develop new skills and have the ability to solve problems. The most urgent challenge of today is the ability to prepare both the individual and society for the future to compete with the changes themselves. The integration of the individual into the fast-changing information society and the search for the place it deserves in this society, the acquisition of new information and the enrichment of opportunities is made possible through life-long learning. A lifelong learner updates his life perspective, behaviour and values. The social purpose and responsibility of education for a new information society are now increasingly under the scrutiny of academics, business and political institutions. Increasing life expectancy and decreasing fertility, reducing early retirement and extending the working life of workers have become significant goals of the world social policy agenda. In this context, the adaptability and efficiency of the existing workforce have become an important issue. The purpose of this article is to review reference research and statistics on global labour market trends and the latest forms of adult education and training. The review covers English-language literature of the last two decades.uk_UK
dc.format.extent94–106-
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.urihttps://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/574uk_UK
dc.subjectнестабільне суспільствоuk_UK
dc.subjectVUCA-worlduk_UK
dc.subjectнавчання протягом життяuk_UK
dc.subjectLifelong Learninguk_UK
dc.subjectкорпоративне навчанняuk_UK
dc.subjectLearning in the Flow of Workuk_UK
dc.subjectсистема «розумного навчання»uk_UK
dc.subjectсоціальні навичкиuk_UK
dc.subjectSoft skillsuk_UK
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: СВІТОВІ ТРЕНДИ ТА ВИКЛИКИuk_UK
dc.title.alternativeTransformation approach to education of adults in modern conditions: global trends and challengesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-94-106-
dc.citation.issue34-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.contributor.affiliationСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.citationenLazorko, O. (2019). Transformation approach to education of adults in modern conditions: global trends and challenges. Psychological Prospects Journal, (34), 94–106. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-94-106uk_UK
dc.subject.udc159.99uk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2019, № 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологiчнi_перспективи_№+34_2019_остаточний-94-106.pdf796,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.