Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20831
Назва: Теоретико-методологічний аналіз особливостей розвитку емоційного інтелекту у молодших школярів засобами ігрових технолій
Автори: Магдисюк, Людмила Іванівна
Андросюк, Лілія Володимирівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Магдисюк Л. І., Андросюк Л. В. Теоретико-методологічний аналіз особливостей розвитку емоційного інтелекту у молодших школярів засобами ігрових технолій . Перспективи та інновації науки . Київ, 2022. № 10(15). С. 495-503. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-10(15)-495-503 .
Журнал/збірник: Перспективи та інновації науки
Випуск/№ : 10(15)
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 11-жов-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5304-933
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-10(15)-495-503
УДК: 159.922.72:159.942]:793.7
Теми: емоції
молодший школяр
емоційний інтелект
розвиток
ігрові технології
Діапазон сторінок: 495-503
Короткий огляд (реферат): В статті досліджуються особливості розвитку рівня емоційного нтелекту у дітей шкільного віку. Описано, що емоція, як властивість особистості дозволяє швидко реагувати на різні зовнішні впливи та внутрішні потреби. Наголошено, що сила та тип емоцій також проявляється на фізіологічному рівні: емоції страху, гніву, радості та інші, людина виражає за допомогою мімічних ознак, рухів, поведінки, самопочуття. Емоційний інтелект як поняття загалом можна охарактеризувати: як здатність людини до розпізнавання і розуміння власних почуттів й усвідомлення їх змісту; є невідємною частиною міжособистісних взаємин кожної людини чи групи людей; є здатністю регулювання власних емоцій та емоцій інших таким чином, посприяти успішній діяльності при цьому переборювати негатині емоції керуючись попереднім досвідом позитивних емоцій; можна розвивати й вдосконалювати за допомогою навчання, виховання та попереднього досвіду. Розкрито структуру емоційного інтелекту: самосвідомість; самоконтроль; соціальна чуйність; управління відносинами. Окреслено, що розвиток рівня емоційного інтелекту у дітей є важливим засобом успішної самореалізації особистості; розвивається довільність процесу регуляції власним емоційним станом та поведінкою, і за допомогою ігрових технологій можливо цьому навчати. Щодо індивідуальних якостей, то такі люди характеризуються реалістичним відношенням до життя, цінують почуття власної гідності у будь-яких обставинах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20831
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10(15).pdf246,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.