Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІбрагімов, М-
dc.contributor.authorIbrahimov, M-
dc.date.accessioned2013-10-27T20:12:55Z-
dc.date.available2013-10-27T20:12:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІбрагімов, М. Аскеза в спорті та фізичному вихованні як теософська проблема самозбереження людини / М. Ібрагімов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 14-18. – Бібліогр.: 11 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1983-
dc.description.abstractСтаття актуалізує проблему співпраці церкви, релігійних та фізкультурно-спортивних громад у залученні широкого загалу до занять фізичною культурою. На основі сучасного філософсько-релігійного розуміння аскези завданням роботи є висвітлення її світоглядного смислу, що дає змогу ціннісні орієнтації на спорт та фізичне виховання “перевести” за допомогою принципів християнської філософії віри, надії та любові в ціннісні пере¬конання необхідності ведення здорового способу життя як одного з найважливіших засобів самозбереження людини. У той же час відстоюється думка про відмінності в історичних традиціях східної “духовної практики” як гуманістичної її суті та західної “психотехніки” як агресивної тенденції, що виснажує енергетизм спортсмена. У цьому зв’язку пропонується філософсько-екзистенційне розуміння спортософії (на зразок валеософії), що включає в себе духовні чинники совісті, доброзичливості та турботливого ставлення вчених до спортсменів. In this article we actualize the problems of cooperation between churches, religion and sports communities in the process of people’s involvement towards physical activites. On the basis of modern philosophical and religious understanding of asceticism our task was to address its philosophical sense, allowing values of sport and physical training “to translate” through the principles of Christian philosophy of faith, hope and love in value of beliefs for need healthy lifestyle as one the most important means of self-preservation rights. At the same time we can see opinion on the differences in historical traditions of “spiritual practice” as its humanist essence and “psycho” as aggressive tendencies that depletes athlete’s energy. It’s connected with philosophical and existential understanding of sportosophy (like a valeosophy) that includes spiritual factors of conscience, kindness and caring attitude from scientists to athletes.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectаскезаuk_UK
dc.subjectцеркваuk_UK
dc.subjectспортuk_UK
dc.subjectсовістьuk_UK
dc.subjectспортософіяuk_UK
dc.subjectтеософіяuk_UK
dc.subjectasceticismuk_UK
dc.subjectsportsuk_UK
dc.subjectphysical cultureuk_UK
dc.subjectchurchuk_UK
dc.subjectconscienceuk_UK
dc.subjectsportosophyuk_UK
dc.subjecttheosophyuk_UK
dc.subjectрелігія-
dc.titleАскеза в спорті та фізичному вихованні як теософська проблема самозбереження людиниuk_UK
dc.title.alternativeAsceticism in Sport and Physical Education as a Theosophical Problem of Self-Preservation of a Human.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.01-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot4.pdf273,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.