Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаліновська, О. Я.-
dc.date.accessioned2020-02-25T10:04:45Z-
dc.date.available2020-02-25T10:04:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаліновська О. Я. Стратегія маркетингу в умовах дефіциту фінансових ресурсів / О. Я. Маліновська // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 636-639.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17125-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстратегія маркетингуuk_UK
dc.subjectфінансові ресурсиuk_UK
dc.titleСтратегія маркетингу в умовах дефіциту фінансових ресурсівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malinovska 636-639.pdfСТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ДЕФІЦИТУ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ526,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.