Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапйовська, Ірина-
dc.contributor.authorСмаль, Оксана-
dc.date.accessioned2019-05-11T09:08:37Z-
dc.date.available2019-05-11T09:08:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationhttps://pedchas.eenu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/349uk_UK
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15910-
dc.descriptionОстапйовська І., Смаль О. ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ / Ірина Остапйовська, Оксана Смаль // Педагогічний часопис Волині. – № 4(11), 2018. – с.123-127.uk_UK
dc.description.abstractУ статті коротко актуалізовано поняття «інтерактивні технології» специфіку їх реалізації в освітньому процесі, обґрунтовано доцільність їх використання в умовах нової української школи. Також авторами проаналізовано можливості їх використання на уроках математики у початковій школі, наведено приклади використання для навчання окремих тем та зразки можливих дидактичних матеріалів. Коротко окреслено перспективи подальших досліджень.The concept of «interactive technologies» as a type of educational technology were briefly actualized in the article. Briefly reviewed interactive technologies (interactive technology), such as: work in pairs, rotational (interchangeable) triples, work in small groups, interactive technologies of collective group learning («Microphone», «Unfinished sentences», «Brainstorming», «Learning – learn», «Openwork Saw», «Situation Analysis», «Problem Solving», «Decision Tree»), technology of situational modeling, as well as the specificity of their implementation in the educational process of an primary school, justified the expediency of their use in the new Ukrainian school. Also, the authors analyzed the possibilities of their use in the lessons of mathematics in primary school, provided examples of use for the study of certain topics and samples of possible didactic materials. The prospects for further research are briefly outlined.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;21-
dc.subjectметодика математики, інтерактивні технології, початкова школа, уроки математики у початковій школіuk_UK
dc.subjectmethodic of mathematics, interactive technologies, primary school, mathematics lessons in primary schooluk_UK
dc.titleІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UK
dc.title.alternativeInteractive training in the lessons of mathematics at primary schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 4(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапйовська, Смаль.pdf425,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.