Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15886
Назва: Визначальність наукової діяльності закладів вищої освіти та наукових установ України у другій половині ХХ століття
Автори: Ковальчук, Жанна
Бібліографічний опис: Ковальчук Ж. Визначальність наукової діяльності закладів вищої освіти та наукових установ України у другій половині ХХ століття/ Жанна Ковальчук // Педагогічний часопис Волині. - № 1(12), 2019. - с. 86-94
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 10-тра-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: спеціальна освіта
special education
наукова діяльність
наукові установи
scientific activity
scientific institutions
Серія/номер: Актуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;13
Короткий огляд (реферат): Об’єктивна оцінка, творче осмислення та ґрунтовне вивчення наукових надбань минулого ефективно сприяє реформуванню сучасної вітчизняної спеціальної освіти. Метою статті є аналіз основних напрямків розвитку теоретичних основ спеціальної освіти та логопедії зокрема на теренах України у другій половині ХХ століття. Зроблено акцент на потребі критичного аналізу історико-педагогічних умов розвитку логопедії як науки в Україні як певного досвіду для творчого осмислення в ході сучасної модернізації спеціальної освіти в нинішній соціально-економічній, суспільно-політичній і культурологічній ситуації. Для вирішення поставлених завдань у процесі роботи використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – аналіз та синтез опрацьованої педагогічної, історичної літератури та архівних джерел з досліджуваної проблеми. У результаті аналізу проблеми було виявлено значимість внеску закладів вищої освіти на інших наукових установ України, що здійснювали наукову діяльність в галузі спеціальної освіти у розвиток її теорії та практики. Objective assessment, creative reflection and thorough study of the scientific achievements of the past effectively contribute to the reform of modern native special education. The purpose of the article is to analyze the main directions of development of the theoretical foundations of special education and speech therapies in particular in Ukraine in the second half of the twentieth century. The emphasis is placed on the need for a critical analysis of the historical and pedagogical conditions of the development of speech therapy as a science in Ukraine as a definite experience for creative reflection in the course of modern modernization of special education in the current socio-economic, socio-political and cultural situation. The following research methods were used to solve the problems: theoretical - analysis and synthesis of the worked out pedagogical, historical literature and archival sources on the problem under investigation. As a result of the analysis of the problem, the significance of the contribution of institutions of higher education to other scientific institutions of Ukraine, which carried out scientific activity in the field of special education in the development of its theory and practice, was identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15886
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 1(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-86-94.pdf423,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.