Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15879
Назва: Використання технологій ситуативного моделювання на уроках інформатики в початковій школі
Автори: Антонюк, Володимир
Алендарь, Надія
Бібліографічний опис: Антонюк В., Алендарь Н. Використання технологій ситуативного моделювання на уроках інформатики в початковій школі / Володимир Антонюк, Надія Алендарь // Педагогічний часопис Волині. - № 1(12), 2019. - с. 39-46
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 10-тра-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: технології ситуативного моделювання
situational modelling technologies
ділові ігри
рольові ігри
інформатика
початкова школа
business games
role games
computer science
elementary school
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;6
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження. В умовах інформаційного суспільства стає обов'язковим отримання знань упродовж усього життя людини. Тому перед сучасною освітою постає досить масштабне завдання: сформувати в учнів такі вміння, які б надали їм змогу вільно орієнтуватися в інформаційних потоках, здійснювати пошук та семантичне опрацювання даних і відомостей, самостійно конструювати раціональні алгоритми в роботі з інформацією, застосовувати ці алгоритми й прийоми в самостійній діяльності та продуктивно використовувати набуті знання і вміння як в особистих, так і в соціально значущих цілях. Метою статті є аналіз особливостей використання технологій ситуативного моделювання для підвищення мотивації навчання учнів початкової школи на уроках інформатики. Детальну увагу приділено рольовим та діловим іграм. У статті наголошується, що технології ситуативного моделювання дозволяють більш повно відтворювати практичну діяльність на уроках інформатики. Методи дослідження. У процесі роботи ми використовували такі методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез, індукцію та дедукцію, моделювання; емпіричні: спостереження на уроках інформатики, порівняння. Результат. Використання технологій ситуативного моделювання на уроках інформатики сприяє одержанню нових знань, передачі накопиченого досвіду, правильній оцінці вчинків, допомагає спілкуванню, розвитку комунікативних навичок людини, її сприйняття, пам'яті, мислення, уяви, емоцій, таких рис, як уважність, активність. The purpose of the study. In the conditions of the information society it becomes compulsory to acquire knowledge throughout the life of a person. Therefore, today's education faces a rather large-scale task: to form students with skills that would enable them to freely navigate in information flows, to search and semantic processing of data and information, to independently construct rational algorithms in working with information, to apply these algorithms and techniques in independent work and productively use acquired knowledge and skills in both personal and socially meaningful purposes. The purpose of the article is to analyze the peculiarities of the use of situational modelling technologies to increase the motivation of teaching elementary school students in computer science classes. Detailed attention is paid to role-playing and business games. The article emphasizes that technology of situational modelling, in contrast to other traditional methods of teaching, allows to more fully reproduce practical activities in computer science classes. Research methods. In the process of work, the following methodological research is used: theoretical: analysis and synthesis, induction and deduction, modeling; empirical: observation in computer science classes, comparisons. Result. The use of situational modeling technologies at computer science classes helps to acquire new knowledge, transfer experience, correct assessment of deeds, helps to communicate, develop communication skills of a person, his perception, memory, thinking, imagination, emotions, such features as attentiveness, activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15879
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 1(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-39-46.pdf392,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.