Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопович, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorProkopovych, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-12-21T17:35:16Z-
dc.date.available2018-12-21T17:35:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПрокопович Т. Михайло Вериківський та коріння експресіонізму // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 209-214.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 78.03:82-1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15422-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу осмислення в координатах поетики експресіонізму життєтворчості М. Вериківського – одного із лідерів українського культурного відродження 1920-х років. Виявляється органічний зв’язок національного художнього процесу першої чверті ХХ століття з загальноєвропейським культурним простором. Простежуються типологічні збіги індивідуальних історій багатогранної діяльності видатних музикантів, талановитих представників експресіоністичного покоління в Україні та Німеччині. Визначено, що схожість творчих шукань Михайла Вериківського і Пауля Хіндеміта вкорінена в суспільно-політичних та ідейно-естетичних зрушеннях епохи з вируючою енергією перетворення. На прикладі хорової мініатюри «На майдані» М. Вериківського проаналізовано арсенал модерністичних музично-виразових засобів, який забезпечує відтворення у вокальному жанрі експресіоністичної образності.The paper attempts to comprehend in the coordinates the poetics of expressionism of M.Verikivsky life-creativity, one of the leaders of the Ukrainian cultural renascence in 1920s. The organic connection between national artistic process of the first quarter XXs and the pan-European cultural space is discovered. The typological coincidences of the individual stories of the many-sided activities of eminent musicians, talented representatives of the expressionist generation in Ukraine and Germany are observed. It is determined that the similarity of the creative searches of Mykhaylo Verykivsky and Paul Hindemith is established in the socio-political, ideological and aesthetic changes of the epoch with the seething energy of transformation. On the example of the choral miniature "On the Maidan" by M. Verykivsky it is analyzed the arsenal of modernistic musical-expressive means which provide reproduction in the vocal genre of expressionistic imagery.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectекспресіонізмuk_UK
dc.subjectгуманістичні цінностіuk_UK
dc.subjectукраїно-німецькі зв’язкиuk_UK
dc.subjectноваторствоuk_UK
dc.subjectпоезіяuk_UK
dc.subjectмузикаuk_UK
dc.subjectexpressionismuk_UK
dc.subjecthumanistic valuesuk_UK
dc.subjectUkrainian-German relationsuk_UK
dc.subjectinnovationuk_UK
dc.subjectpoetryuk_UK
dc.subjectmusicuk_UK
dc.titleМихайло Вериківський та коріння експресіонізмуuk_UK
dc.title.alternativeMykhaylo Verykivsky and Expressionism’s Originsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf767,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.