Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14579
Назва: | Програма асистентської науково-педагогічної практики |
Автори: | Гошовська, Дарія Тарасівна Hoshovska, Dariia T. |
Бібліографічний опис: | Гошовська Д.Т. Програма асистентської науково-педагогічної практики підготовки магістрів галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 Психологія Освітньої програми (спеціалізації) Психологія / Д. Т. Гошовська ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології. - Луцьк, 2017. - 12 с. |
Дата публікації: | 18-жов-2017 |
Дата внесення: | 14-вер-2018 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Теми: | методичні прийоми та принципи педагогічна діяльність форми навчання технології навчання засоби навчання мотиви навчання |
Короткий огляд (реферат): | Зміст практики: 1.Вибір навчальної дисципліни, визначення її мети і завдань. 2.Розробка студентом-магістром навчальної та робочої програм. 3.Розробка й впровадження студентом програми виховної роботи (проведення виховних заходів, в тому числі контрольного зі студентами академічної групи) 4.Впровадження програми педагогічної роботи (читання лекцій, проведення семінарських (практичних) занять). 5.Реалізація окремих елементів педагогічної роботи (контроль самостійної роботи студентів, перевірка індивідуальних завдань). 6.Узагальнюючий аналіз проведеної педагогічної роботи. 7.Складання звіту за результатами педагогічно-асистентської практики |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14579 |
Тип вмісту: | Training program |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prohr_asystent_nauk_ped_prakt.pdf | 320,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.