Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛинник, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorLynnyk, Yurii M.-
dc.date.accessioned2018-07-31T11:10:25Z-
dc.date.available2018-07-31T11:10:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛинник Ю.М. Роль андрагогічного підходу до дистанційного навчання дорослих в системі післядипломної педагогічної освіти // Междисциплинарные исследования в науке и образовании. – 2012. – № 1 K; URL: mino.esrae.ru/158-1094 (дата обращения: 31.07.2018).uk_UK
dc.identifier.otherУДК 374.7-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14513-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність використання андрагогічного підходу до організації дистанційного навчання в системі післядипломної освіти педагогічних кадрів, як такого, що здатний удосконалити та підвищити ефективність освіти дорослихuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМіждисциплінарна Академія Наук (МАН) Україниuk_UK
dc.subjectосвіта дорослихuk_UK
dc.subjectандрагогікаuk_UK
dc.subjectандрагогічний підхідuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.titleРоль андрагогічного підходу до дистанційного навчання дорослих у системі післядипломної педагогічної освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
andragon.pdf234,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.