Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorБазельчук, Наталія-
dc.contributor.authorDemchuk, Svitlana-
dc.contributor.authorBazelchuk, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-02-10T09:09:11Z-
dc.date.available2017-02-10T09:09:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДемчук С. Корекційно-виховна робота дітей молодшого шкільного віку із депривацією слуху засобами АФВ / Світлана Демчук, Наталія Базельчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 105-109.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 376 – 056. 263-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11623-
dc.description.abstractДіти з депривацією слуху протягом дня не виконують фізіологічно необхідну кількість рухів, а нераціонально організовані фізкультурно-оздоровчі заходи не дають чинного ефекту в зміцненні здоров’я. Звідси очевидна необхідність наукового обґрунтування фізичного виховання дітей із депривацією слуху, розробки засобів, методів і форм організації корекційно-виховної роботи з ними. Мета – розкрити зміст і план корекційно-виховної роботи дітей молодшого шкільного віку з депривацією слуху засобами АФВ спеціальної школи-інтернату. Результати – розроблено зміст і план корекційно-виховної роботи дітей молодшого шкільного віку з депривацією слуху засобами АФВ. Висновки: зафіксовано позитивний вплив корекційно-виховної роботи дітей молодшого шкільного віку з депривацією слуху на покращення показників їхнього фізичного розвитку, підвищення рівня фізичної підготовленості, зміцнення здоров’я, соціальної адаптації. Ключові слова: корекція, молодший, депривація, слух, школяр. Children with hearing deprivation during the day don’t execute physiologically necessary number of moves, but not rationally organized physical cultural and health–improvement measures don’t provide functioning effect in health strengthening. It follows the necessity of scientific grounding of physical education of children with hearing deprivation, development of means, methods and forms of organization of correctional and educational work with them. Objective: To reveal the contents of the plan and correctional and educational work of primary school children with hearing deprivation by means of adaptive physical education of a special boarding school. Results: it was developed the content and plan of correctional and educational work of children of junior school age with hearing deprivation by means of adaptive physical education. Conclusions: it was recorded the positive influence of correctional and educational work of children of junior school age with hearing deprivation on improvement of indices of their physical development, increasing the level of physical preparedness, health strengthening, social adaptation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкорекціяuk_UK
dc.subjectмолодшийuk_UK
dc.subjectдеприваціяuk_UK
dc.subjectслухuk_UK
dc.subjectшколярuk_UK
dc.subjectjunioruk_UK
dc.subjectdeprivationuk_UK
dc.subjecthearinguk_UK
dc.subjectpupiluk_UK
dc.subjectcorrectionuk_UK
dc.titleКорекційно-виховна робота дітей молодшого шкільного віку із депривацією слуху засобами АФВuk_UK
dc.title.alternativeCorrectional and Educational work of Children of Junior School age with Hearing Deprivation by Means of Adaptive Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svitlana Demchuk.pdfОсновна стаття318,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.