Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhalilovа, Shahnoza-
dc.contributor.authorХалілова, Шахноза-
dc.date.accessioned2016-12-08T14:52:17Z-
dc.date.available2016-12-08T14:52:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationХалілова, Шахноза Formation of intercultural competence of foreign languages through the system of higher education = Формування міжкультурної компетентності майбутніх учмтелів іноземної мови в системі вищої освіти / Ш. Халілова // Актуальні питання іноземної філології. - 2016. - № 4. - C. 74-76.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 372:004(075.3)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11013-
dc.description.abstractThe current amplitude of globalization and the degree of constant interaction between people with different mentalities and from different cultures points up the importance of gaining experience in the area of intercultural competence. For teachers of foreign languages, developing competence in this field has become one of the main components of their activities. Theoretical reviews of research on this subject and summaries of the achievements of scientists suggest that for future foreign language teachers, the acquisition of experience leading to intercultural competence cannot be obtained using traditional approaches to the problems of their personalities. For the work of students and university teachers, this situation leads to a perpetual block in adapting to the progressive processes of international cultures, because it is not possible to learn a foreign language in a manner t hat is completely detached from the corresponding foreign culture, or which fails to identify the linkage of that culture with others. I n the article the formation of intercultural competence of future teachers of foreign languages, reveals the main princi ples, objectives and concept of improving intercultural competence of students of pedagogical profile have also been analyzed. Інтенсивна глобалізація та постійна взаємодія людей з різним менталітетом і культурою диктує сьогодні важливість досвіду міжкультурної компетентності. Для викладачів іноземних мов саме ця компетентність має стати одним із головних компонентів їх діяльності. Теоретичний огляд наукових досліджень з даного питання та узагальнення досягнень вчених дозволяють зробити висновок, що створення досвіду міжкультурної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови не вписується в традиційні підходи до проблеми становлення їх особистості. Така ситуація генерує постійний розрив роботи студентів і викладачів вищої школи з прогресивними процесами світової культури, адже не можливо вивчати іноземну мову зовсім відірвано від іноземної культури або не пов’язуючи свою культуру з іншою. Відтак в статті аналізується формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови, розкриваються основні принципи, завдання та концепції вдосконалення міжкультурної компетентності студентів педагогічного профілю.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectdesigning and rebuilding educational realityuk_UK
dc.subjectcreativityuk_UK
dc.subjectemotional and value relationshipsuk_UK
dc.subjectobjectinterculturaluk_UK
dc.subjectsocial and intercultural competenceuk_UK
dc.subjectintercultural autokompetentsiyauk_UK
dc.subjectmoral and aesthetic standards of conductuk_UK
dc.subjectпроектування і перебудова педагогічної дійсностіuk_UK
dc.subjectтворча діяльністьuk_UK
dc.subjectемоційно-ціннісні відносиниuk_UK
dc.subjectпредметно-міжкультурна і соціально-міжкультурна компетентностіuk_UK
dc.subjectміжкультурна аутокомпетенціяuk_UK
dc.subjectморально-естетичні норми поведінкиuk_UK
dc.titleFormation of intercultural competence of foreign languages through the system of higher educationuk_UK
dc.title.alternativeФормування міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в системі вищої освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2016, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf732,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.