Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевандовська, Любов-
dc.contributor.authorLevandovska, Liubov-
dc.date.accessioned2016-09-18T19:18:20Z-
dc.date.available2016-09-18T19:18:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛевандовська Л. Вплив індивідуалізації процесу фізичного виховання на працездатність дітей шкільного віку / Л. Левандовська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 94-98.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.053.7-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10586-
dc.description.abstractВизначено фізичну працездатність підлітків у процесі індивідуалізації фізичного виховання. У дослідженні взяли участь 148 підлітків, із них 70 дівчат і 78 хлопців віком 11–12 років. Завдяки застосуванню індивідуалізо­ваного підходу до фізичного виховання підлітків протягом навчального року вдалося достовірно значно покращити фізичну працездатність школярів основної групи. За результатами визначення індексу Руф’є фізична працездатність із задовільного рівня на початку дослідження зросла майже до доброго рівня наприкінці дослідження, а за результатами визначення індексу Гарвардського степ-тесту – із нижчого за середній зросла до доброго рівня. t was defined physical capacity of teenager in the process of individualization of physical education. 148 teenager, among them 70 girls and 78 boys aged 11–12 took part in the research. Thanks to usage of individualization of approach to physical education of teenagers during educational year we have managed to signifi­cantly improve physical capacity of pupils of the main group. According to the results of defining of Ruffier test, physical capacity improved from a satisfactory level at the beginning of the study to a good level at the end of the study, and according to the results of defining of Harvard steo-test – grew up from an average to a good level.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UK
dc.subjectфізична працездатністьuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectindividualizationuk_UK
dc.subjectphysical capacityuk_UK
dc.titleВплив індивідуалізації процесу фізичного виховання на працездатність дітей шкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeInfluence of Individualization of Physical Education Process on Working Capacity of Children of School Ageuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23_15.pdf453,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.